Visie IHTOM

Gezond werken maakt gezond en gelukkig! Daarom zijn we ervan overtuigd dat het scheppen van de best mogelijke voorwaarden op het gebied van HR en Verzuim samen zorgen voor langdurig resultaat. Centraal staat daarin het individu die in staat wordt gesteld om te kunnen excelleren als mens!
Daarin maakt IHTOM bij uitstek de vertaling van het ‘WAT’ naar het ‘HOE’

Het gevolg is een effectief resultaat op een prettige maar bovenal plezierige wijze!

Missie IHTOM

De missie van IHTOM is om voor het MKB segment, de state of the art, marktleider te zijn op het gebied van HRM en verzuimmanagement. Met deze missie ondersteunen we onze klanten in de operatie van de onderneming om hun doelen te bereiken met hun meest waardevolle resources “ hun medewerkers” .

Daarin komen onze belangrijkste kernwaarden, Creativiteit, mensgericht en respectvol met elkaar omgaan duidelijk terug!

Zeg wat je doet en doe wat je zegt.

Historie

In 2011 is IHTOM opgericht vanuit de wens om verzuim en HR dichter bij elkaar te brengen. Oprichter en eigenaar Iris Wieling heeft tot die tijd bij verschillende organisatie gewerkt als HR manager met speciale aandacht voor verzuim en preventie. In de praktijk blijkt dat verzuim veel verschillende oorzaken heeft die ontwikkeling van mensen van zeer dichtbij bereikt en beïnvloedt.

Vanuit de positieve gedachte dat arbeid en mens onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn en de ontwikkeling soms kan stagneren door factoren van buitenaf is zij aan de slag gegaan om de expertise van HR en verzuim dichter bij elkaar te brengen.

Door het succes hiervan en de toenemende vraag om haar kennis en expertise verder toe te passen en in te brengen is IHTOM ontstaan.

Nu bijna 7 jaar verder werkt IHTOM met verschillende specialisten die HR en Verzuim bij elkaar brengen om werkgevers te ondersteunen en werknemers te helpen met het verder vormgeven van hun ontwikkeling. Daarbij uitgaande van kracht en mogelijkheden.

Dit alles heeft geleidt tot een organisatie van bevlogen specialisten die snel inzetbaar zijn en pas stoppen wanneer u tevreden bent!

Werkwijze

Vakkundig werk op een persoonlijke maar bovenal snelle wijze! Dat is onze werkwijze. En dat maken we waar door de best mogelijke specialisten in te zetten die hart voor hun vak hebben en hard in de uitvoering.

Wat merkt u daarvan? Op elke vraag ontvangt u direct een reactie. Hebben we tijd nodig om u van inhoudelijk advies te voorzien? Dan laten we u dat direct weten. Het gevolg is dat u weet waar u aan toe bent en met welke risico’s en kansen u mogelijk te maken krijgt!

We zijn bovenal trots op ons vak en overtuigd van onze visie! Daarom zullen we ook niet schromen om aan te geven wanneer we denken dat u het juiste spoor niet te pakken heeft. Zo bewaken we onze kwaliteit en weet u wat u kan verwachten.

Het resultaat is dat u uw dienstverlening kunt waarmaken zonder gehinderd te worden door allerlei drempels en kansen kunt benutten waar deze zich voor doen.

Nader kennismaken? Laat het ons weten en we maken graag een vrijblijvende afspraak met u om kennis te maken. Of kom naar onze kennissessie die regelmatig voor onze bestaande relaties worden georganiseerd.

Het team

Onze organisatie bestaat uit verschillende professionals die u ieder binnen hun eigen vakgebied verder helpen met diverse vraagstukken. Door na hun opleiding ingezet te worden bij diverse grote landelijke organisaties maar ook bij talloze bedrijven uit het MKB weet een ieder uw vraagstukken vanuit de theorie goed te vertalen naar de praktijk.

Daarnaast zijn we als organisatie maar bovenal persoonlijk met onze expertise altijd direct bereikbaar. Door het inhoudelijk adviseren aan onze relaties en aan u als onze nieuwe klant houden we elkaar scherp. Dit doen we door regelmatig met elkaar inhoudelijk casuïstiek te bespreken zodat we blijven leren van elkaar. Zo zijn we perfect op elkaar ingespeeld en weten altijd voor u met de laatste ontwikkelingen op ons vakgebied een passende oplossing te vinden.

Graag stellen wij ons persoonlijk aan u voor!

Iris Wieling

Directeur

Roel Reinders

Adviseur Arbo & HR en Trainer

Cynthia van den Hoven

Office Manager en Planner Arbo

Barbara van der Plas

Senior Casemanager, Arbeidsdeskundige en Vertrouwenspersoon

Mariëlle Hoogland

HR consultant

Bert Wieling

Beleidsadviseur

Karin Dalm

HR consultant en Vetrouwenspersoon

Desiree Bakker

Financieel medewerker

Simone Leeflang

Ondersteunend administratief medewerker

Damon Trommelen

Senior Casemanager

Samantha Hirst

Senior HR consultant

Emma Reijmer

Ondersteunend medewerker en afstudeerder

Gerard Hazenoot

Verzuim consultant

Referenties

Meer weten? Neem vooral contact met ons op!

Contact opnemen
Vertrouwenspersoon