Administratief Secretarieel Medewerker

By december 24, 2018Vacature

Voor een van onze klanten – Matrix IT – zijn wij op zoek naar:

Enthousiaste Administratief Secretarieel Medewerker

32-40 uur per week

Matrix IT is op zoek naar een enthousiaste Administratief Secretarieel Medewerker met oog voor detail! De Administratief Secretarieel Medewerker zorgt voor het op rolletjes lopen van de administratieve processen binnen onze organisatie en ondersteunt het management.

Wie ben je

Jij denkt in oplossingen en gaat een uitdaging niet uit de weg. Daarnaast ben je nauwkeurig in het (financieel) administratieve proces en heb je oog voor detail. Je kunt zelfstandig werken en wanneer je iets gevraagd wordt, heb je niet meer dan een paar woorden nodig. Tenslotte heb je een servicegerichte instelling en toon je eigen initiatief.

Wat ga je doen

  • Secretariële werkzaamheden voor het management
  • Binnenkomende facturen behandelen, het opstellen van facturen en verwerken van financiële mutaties
  • Debiteurenbeheer
  • Aannemen en beantwoorden van administratieve vragen
  • Verwerken van orders, contracten en abonnementen
  • Verantwoordelijk voor een goedlopende overzichtelijke administratie
  • Het signaleren van uitzonderingen/afwijkingen en hier actie op ondernemen

 

Hoe ziet je dag eruit?

Er is genoeg te doen! Je verwerkt de voor jou relevante serviceaanvragen en je staat de klant voor administratieve vragen te woord als de telefoon gaat. Je verbindt de klant door met de juiste collega of maakt een serviceaanvraag aan. Tijdens een kopje koffie of thee zie je dat er morgen klanten komen naar kantoor, je controleert de vergaderruimte en zorgt dat deze tip top in orde is voor de aankomende meeting. Je behandelt de inkomende post van leveranciers, waarbij je de facturen in de liquiditeitsbegroting verwerkt en de invoer van alle gegevens in SAP verzorgt. Je kijkt op de klok en het is alweer einde dag, voordat je weg gaat loop je even het kantoor na en zorgt dat alles weer spik en span is voor de volgende dag!

 

Wat heb je nodig?

  • MBO+ werk- en denkniveau
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Kennis van en ervaring met boekhoudkundige werkzaamheden
  • Je bent volledig up-to date- van moderne digitale ontwikkelingen
  • Microsoft Office kent voor jou geen geheimen
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in zowel spreek- als schrijfvaardigheid

 

Wat voor bedrijf is het?

Matrix IT is gevestigd in Harderwijk en biedt ICT oplossingen die perfect aansluiten op de wensen van de klant, waarbij het uitgangspunt een stabiele ICT-infrastructuur is. Het jonge en dynamische team bestaat uit 11 enthousiaste medewerkers.

In een snel groeiende ICT markt geloven wij dat het functioneren als ‘team’ het werk leuker maakt en dat we mede hierdoor onze relaties beter kunnen ondersteunen en ontzorgen in de vele keuzes en uitdagingen die de hedendaagse ICT met zich mee brengt.

Door veel kennis en techniek in huis te hebben kunnen wij ons onderscheiden van de markt. Elke collega wordt dan ook gestimuleerd om breed onderlegd en inzetbaar te zijn, met ieder zijn/haar eigen expertise, van techniek tot administratie. Wij denken niet in hokjes en zijn flexibel, klantgericht en betrouwbaar.

Solliciteren?

Heb je interesse in deze functie? Dan ontvangen we graag uiterlijk 14 januari 2019 jouw sollicitatie per email: samantha@ihtom.nl

Stuur je CV en geef een korte, duidelijke motivatie waarom jij onze nieuwe collega wilt worden. Wij beloven dat we snel contact met je opnemen om je te laten weten of we je uitnodigen voor een kennismakingsgesprek.

Voor vragen over de functie kun je contact opnemen met Frank Jonker op telefoonnummer 0341-760 902.

 

Ihtom

Author Ihtom

More posts by Ihtom

Leave a Reply